April 9, 2016

#一日中の韓国料理だった!



昨日は仕事終わったからこう感じでしたよw
ブログを書こうと思ってインターネットあまりよくなかったからできなかった(´д`|||) 
では、今日のテーマですよ!「一日中の韓国料理!」これやばいっすよw

まずはこれからはじまりました。




♡韓国のビンスーです♡
・韓国のイチゴとメロンのビンスー
・スノーイチゴのドリンク



で、これを食べながらライブをしましたよ。 友達のアカウントからなんだけど、
ここ→http://afreeca.tv/36860102  見てくれてのみんなさん、ありがとーね😆🌸🌸


My review: The staffs are very friendly and the atmosphere is really great. The owner is really nice and kind. The "Bingsoo" were really perfect to me, the taste and the flavors were perfectly combined. Also I tried the "Waffle with mango and strawberry", I love the "Waffle". How hot and how it would perfectly combined and when it comes together with the fruits, extremely perfect! AND!! also The "snow strawberry" and the "Red beans snow" were really really great. I love the red beans snow, I love red beans. Shops here don't really have anything with just a red beans without the Macha green tea. I love this place smile emoticon will be there again heart emoticon Thx for the meal! :))


お店のオーナーさんがめちゃ優しくてこれがもらいましたよ。 
すっげ嬉しい♡!!!! 「ワッフルとイチゴプラスマンゴ」✨✨これって最高だよ!
ワッフルはちょまくてイチゴもめちゃ美味しいし、マンゴもちょうど夏のだから 
で、アイスクリームはね。
ハーゲンダッツのアイスクリームと一緒だよ。 いいんでしょう!✨✨

 写真が撮っていないのもう一個のメニューなんだけど、 それは小豆スノーです!

急に来たから、嬉しくて写真を撮るのが忘れずにそのまま飲んちゃったわー💦💦
 ごめんなさーい 。 でも、なんがすごいわー!サイズも!トッピングも多くない?!
すっげやばい。めちゃおいしかったよ(´・∀・)✨✨


今日はありがとうございました♡♡♡! みんなさん、ぜひ行ってみてねー!
おすすめだからな♡♡ では、サイトですね。チェックしてみてね!
 Vanilla Snow Cafe  (毎日:10:00~22:00)http://www.vanillasnow.kr/ 

 ***

そして、そのあとは晩御飯の時間だよ。「#RedSunTH」っていう名前の韓国のレストランです。





これも着るはずだったから・・でも、結構可愛いよねw
お腹いいっぱい、写真もいっぱいだった👀📷✨ 
ごめんね、お腹減ってるんでしょ❤

No comments:

Post a Comment